צבעוני וטרי: קינוחי פירות מומלצים לכל אירוע

קינוחי פירות: דרך קלה ובריאה לשדרוג של כל אירוע

מפיקים אירוע? ובכן, חלק מהותי מתמהיל האירוע כולל כמובן את הקינוחים שאותם תגישו לאורחים ואשר מהווים חלק בלתי נפרד מהנראות של האירוע אבל גם חלק משמעותי מההנאה של האורחים, כאשר היום אחד הטרנדים החמים בענף האירועים הוא ללא ספק קינוחי פירות. קינוחי פירות יכולים לא רק לשדרג את האירוע אלא גם ליצור אלמנט בריאותי במקום קינוחים עתירי שומן. בכדי לסייע לכם ליצור מערך קינוחי פירות מושלם שיתאים לכל אירוע, ריכזנו את קינוחי הפירות המומלצים ביותר, כך שגם אתם תוכלו ליצור אירוע קולינרי מושלם. מהן ההצעות שלנו? להלן הסקירה.

משלוח מגשי פירות

משלוח של מגשי פירות מהווה דרך מצוינת לשדרג את האירוע בקלות, בשל היכולת לבצע את ההזמנה דרך חברה מקצועית המתמחה בתחום כמו פרי הדימון. מומלץ לבקר באתר כדי לבחור את המוצר המתאים מבין מגוון רחב של הצעות הגשה – מגשי פירות, סלסלות פירות, סידורי פירות ואפילו בר פירות אקטיבי אותו ניתן להזמין במיוחד לאירוע. מדובר בקינוח מרשים וטעים בשל השימוש בפירות העונה לצד תוספות מיוחדות. דרך משלוח מהיר אותו ניתן לבצע דרך האתר תוכלו גם אתם לשדרג את האירוע במינימום מאמץ ובהתאמה מושלמת לאופי האירוע וכן למספר האורחים.

סלט פירות תאילנדי

במקום להגיש לאורחים סלט פירות בנאלי, ניתן לשדרג אותו בקלות ובהירות ע"י קבלת השראה מהמטבח התאילנדי. מה הטוויסט אתם שואלים? ובכן, סלט פירות תאילנדי מורכב מפירות העונה לצד קרם קוקוס ושורש ג'ינג'ר. את הקינוח ניתן להכין בעצמכם באופן קל ופשוט: חותכים את הפירות שאתם אוהבים ומניחים בקערה. במקביל מוזגים לתוך תבנית קרח מסיליקון קרם קוקס מקופסא, ומכניסים להקפאה. בזמן ההקפאה מכינים את הסירופ: מערבבים מיץ אננס ומיץ ליצ'י ומעל מגרדים שורש ג'ינג'ר. מוציאים את הקרם מהקפאה, מוסיפים לקערה ומעל שופכים את הסירופ. באמצעות הצעדים הפשוטים הללו תוכלו להכין קינוח מרשים וטרופי, ולהגיש כאשר הוא קר, במיוחד לימי הקיץ.

טפיוקה עם פירות

קינוח טפיוקה אותו ניתן להכין באופן עצמאי או להזמין דרך קונדיטורית מהווה דרך מושלמת לשדרג כל אירוע, וזאת בשל הטעם הנהדר של הטפיוקה אותו ניתן לרכוש בכל מרכול. מרתיחים את הטפיוקה למשך 20 דקות מים ומוסיפים תמצית על תמצית וניל וקרם קוקס. מאחר והתהליך עשוי להיות מורכב ועל כן רצוי להזמין את הקינוח מראש, כאשר את הציפוי ניתן להזמין בהתאמה אישית עם פירות העונה שאותם אתם אוהבים.

צבעוני וטרי: קינוחי פירות מומלצים לכל אירוע

שיפודי פירות

שיפוד פירות המורכב מעונות העונה מהווה דרך נהדרת ליצור קינוח שכולם אוהבים ומתחברים אליו. מדובר בשיפוד רגיל רק שבמקום בשר משלבים פירות וכן שוקולד מומס שבו ניתן לטבול את הפירות. בכדי ליצור מראה מרשים רצוי להציב את הפירות בתוך קערות עמוקות כך שהשיפודים נראים ממש כמו פרחים, רק אכילים.

לסיכום, קינוחי פירות הם חלק בלתי נפרד מהפקה של אירוע וזאת מאחר ומדובר בקינוח המשלב בין ערכים תזונתיים גבוהים אבל גם נראות מנצחת. דרך שימוש בפירות טריים וחתוכים ניתן ליצור קינוח מדויק מבחינת הטעמים אבל גם מבחינה חזותית. למעשה, כלל הקינוחים אותם הצגנו לכם כאן הם קינוחים יפהפיים שגם מושכים את העין, וזאת כחלק מהבנה כי קודם כל אוכלים עם העיניים, ועל כן תוכלו להיות בטוחים כי אתם משקיעים לא רק בקינוח צבעוני וטעים אלא גם קינוח שיגרוף מחמאות מצד כל הנוכחים בשל הנראות.

נגישות