סודות הבישול: איך הופכים בשר קפוא למנה מושלמת?

אם היינו יכולים, כנראה שכולנו היינו קמים מדי בוקר, מכינים ארוחת בוקר עשירה ומפנקת, אוכלים אותה בסבלנות ורק לאחר מכן ממשיכים בשאר הסידורים שלנו ביום, וכך היינו עושים גם בארוחת הצהריים ובארוחת הערב. למרבה הצער, המציאות של כולנו כמעט מראה שאי אפשר באמת לעשות את זה, וככה אנחנו מסתמכים הרבה פעמים על מזון אינסטנט ולא מעט פעמים על מזון קפוא. באופן לא מוצדק למדי, נראה כי האוכל הקפוא קיבל שם די רע, והאמת היא שצריך לדעת שאם יודעים איך לטפל נכון במוצרים הללו, אפשר בהחלט להוציא תחת ידינו מנות טעימות ומזינות. נכון, לא כל סוגי האוכל מחזיקים מעמד כמו שצריך לאחר הקפאה, אבל אין ספק שבשר הוא דווקא מהסוגים שנשמרים הכי טוב בהקפאה ולאחר ההפשרה עם טיפול נכון אפשר להכין מנות מושלמות ומפנקות. אנחנו רוצים לחלוק כמה טיפים שיסבירו גם לכם בדיוק איך עושים את זה.

איך להכין המבורגר קפוא מוכן?

אם אתם מחפשים בשר קפוא איכותי שתוכלו להבין בבית מפעם לפעם, המוצרים שבאתר יכולים להתאים לכך, ואחד מהמוצרים הללו הוא המבורגר מוכן מסוגים שונים. זהו מוצר נפלא (של חברת זוגולובק המציעה עוד סוגי בשר קפוא איכותיים וטעימים רבים שתוכלו לרכוש), מפני שאפשר להכין מנות בורגר טעימות בבית ממש בקלות ובזמן קצר, וחשוב לדעת איך לעשות זאת. הנה הדברים החשובים ביותר:

הפשרה נכונה

אם יש באפשרותכם, עדיף להפשיר את ההמבורגר הקפוא מבעוד מועד פשוט על ידי הוצאה שלו מהמקפיא. תוך כמה שעות ההמבורגרים יפשירו, ואם אתם רוצים לזרז את התהליך אפשר להפריד את הבורגרים אחרי כחצי שעה. אם אתם קצרים בזמן, אפשר להפשיר את ההמבורגרים בתוך האריזה בקערת מים פושרים, ואם אתם ממש ממהרים, אפשר להפשיר במיקרו, למרות שכדאי שזו תהיה העדיפות האחרונה תמיד.

השרייה

הצעד הזה הוא לא חובה, אבל אם בא לכם לפנק את עצמכם בהחלט תוכלו לעשות זאת. השרו את ההמבורגרים למשך מספר שעות במרינדה שתכינו מראש, בה אתם יכולים לשים את כל המרכיבים שאתם אוהבים (בסיס סויה, טריאקי, צ'ילי מתוק או חריף, עשבי תיבול, שום וכן הלאה).

סודות הבישול: איך הופכים בשר קפוא למנה מושלמת?

הכנה

כעת הגעתם לשלב של ההכנה ואתם יכולים לבחור בשיטה של אפייה, טיגון על מחבת רגיל או צלייה על מחבת פסים. כל השיטות הללו בסדר גמור, אבל אין ספק שאם אתם רוצים למצות את הטעם של הבשר כמה שיותר, שווה ללכת על צלייה על מחבת פסים.

המוצרים של זוגלובק מעולים וטעימים בכל מצב, אך שימו לב שאם תקפידו על הכללים הללו, תוכלו להפוך את המנות שאתם מכינים לטעימות וטובות אפילו יותר.

איך להכין סטייקים ונתחי בשר קפואים?

שימו לב שכאן פעולת ההפשרה דומה לזו שדיברנו עליה זה עתה. ככל שתאפשרו הפשרה טבעית יותר באופן כללי של בשר, כך הטעמים שתצליחו להפיק ממנו לאחר ההכנה יהיו יותר עשירים והוא יהיה יותר עסיסי.

לאחר ההפשרה, אנו ממליצים לבזוק מעט מלח ופלפל על הנתחים, מה שיחדד את הטעמים בהכנה וחשוב לזכור שנתח בשרה קפוא לרוב מוכן מהר יותר, ככה שצריך לשים לב להוציא אותו בזמן על מנת שלא יתייבש ויאבד מטעמו ואיכותו.

לסיכום – חשוב להבין כי בשר קפוא שמטופל נכון, יכול בהחלט להיות טעים כמו בשר טרי. אנו מזכירים שלאחר ההפשרה אין להקפיא את הבשר ולהשתמש בו שוב מחשש לחיידקים מסוכנים. מאחלים לכם הרבה בהצלחה ובתאבון!

נגישות