תוכנה לחברות קמעונאות – הפתרון של כל רשתות המזון

רשתות מזון, כמו גם חברות בתחום הקמעונאות בכלל, מתנהלות על פי דרישות מיוחדות משלהן ותהליכי עבודה מיוחדים. נכון הדבר, שיש מכנה משותף לעסקים באשר הם, אבל בכל זאת ישנו שוני משמעותי בין ענף עסקי אחד לשני. אז כיצד מנהלים רשת מזון? התשובה הקצרה היא, באמצעות מערכות מחשוב מתאימות. כעת נשאלת השאלה, אילו מערכות מחשוב ישנן, אשר מתאימות ספציפית לתחום זה? ויותר מכך – האם ישנה מערכת אחת מרכזית שעושה זאת?

 

ERP עבור חברות קמעונאות

Enterprise Resource Planning מהווה סוג מערכות וותיק ומוערך, מזה שנים. אלה מעין תוכנות מרכזיות, אשר מטפלות בתהליכי העבודה ובמידע העיקריים בעסק. מדובר במערכות רבות עוצמה, מורכבות יחסית, אשר מאפשרות ניהול מרכזי ויעיל, צמצום כפילויות, קבלת החלטות משופרת ועוד. אלא שיש לכך גם חסרונות. אחד הבולטים שבהם, מתגלה כאשר מעוניינים להתחיל לעבוד עם מערכת כזו. מסתבר, שלא פשוט להתאים אותה עבורכם אישית. האתגר הראשון, הוא פשוט התאמה למגזר העסקי שבו אתם פועלים. אך מה אם ישנו כבר פתרון מוכן מבחינה זו? באמצעות תוכנה לחברות קמעונאות של תפנית, תוכלו להתחיל לעבוד עם ERP אשר מותאם מראש לחברות קמעונאות! תפנית היא מערכת ERP לעסקים גדולים, אשר מתמחה בהתאמה ספציפית למגזרים שונים. לכל מגזר כזה, מוצע פתרון ייחודי עבורו, לצד יכולות רגילות בעסקים בכלל, כגון ניהול מלאי. זהו מענה ייעודי וייחודי, שהוא הבסט אוף בריד בתחומו.

 

הרכיבים הבולטים והתכונות העיקריות

ניהול רכש, לוגיסטיקה ושרשרת אספקה

ניהול ובקרת מלאי, רכש, יבוא, קטלוגים ועצי מוצר, רכש תקציבי, שיווק ומכירה, יצוא, הפצה ושירות. המערכת מנתבת תהליכי עבודה באופן אוטומטי, תוך מתן בקרה יעילה למנהלים והתמצאות קלה למשתמשים. היא תומכת גם בקריאת ברקוד ובשילוב מסופונים ומסופי RF.

ניהול קשרי לקוחות

מתן מענה יסודי לכל הקשור ב-Customer Relationship Management (CRM). זאת, כולל בהקשר מודולים אחרים של המערכת ובכלל, בהקשר ניהול לקוחות  בעסק כולו. ניהול אירועים ומשימות שהם חלק מהטיפול בלקוח, קמפיינים, סקרים, שאלונים ומשובים.

ניהול מכירות

ניהול ומעקב אחר לידים ממקורות שונים (שיחות טלפוניות, אתר העסק, כנסים, מאגרי מידע חיצוניים ועוד). ניהול אנשי המכירות, מתן הצעות מחיר ואישורן (חיתום).

 

 

תוכנה לחברות קמעונאות - הפתרון של כל רשתות המזון

ניהול שירות

ניהול ומעקב אחר מחזור חיי קריאות השרות, ניהול הסכמי שירות, טכנאים ואנשי שטח.

ניהול פיננסי

ניהול כל הקשור בפעילות הפיננסית, באופן מרוכז, מסודר ועל פי כל דרישות החוק והתקנות השונות. רישום בספרים והפקת מסמכי מקור, ניהול ספר ראשי, ספקים ותשלומים, לקוחות וגבייה, התאמות בנקים והתאמת כרטיסי אשראי, דו"חות כספיים, תקציב ובקרה תקציבית ועוד.

 

עוד זמינים במערכת תפנית, יכולות ניהול ובקרת מלאי, רכש ויבוא וממשקי קופות. פתרונות מובייל מבוססי xTafnit, כוללים סל קניות לאיש מכירות וכן אפליקציות מובייל שמסייעת בניהול מכירות וניהול יעדים.

מי עומד מאחורי המוצר?

חברת מטריקס, היא זו שפיתחה את תפנית ואת התאמתה עבור חברות קמעונאות, כמו גם עבור מגזרים רבים נוספים – חברות שירותים, מרכזים רפואיים, מוסדות אקדמיה ומלכ”רים, יבואני רכב, ליסינג והשכרה, גופים בתחום האשראי החוץ בנקאי ועוד. מטריקס היא חברת טכנולוגיה בולטת וותיקה. היא מפתחת את תפנית מעל שני עשורים ברציפות, כולל הכנסת שיפורים למערכת ותוספות שימושיות מסוגים שונים.

לסיכום

להנהלות של רשתות מזון ולמנהלי המחשוב שלהן, מומלץ מאוד להכיר ולבדוק את תפנית. גרסתה המותאמת עבור המגזר שלכם, עשויה לספק להם מפתח רב עוצמה להתייעלות.

 

נגישות